Δεκ 15, 2011 | wp trend | Γυαλιά Οράσεως | 0

Η εταιρία Ralph Lauren, από την πρώτη κιόλας κυκλοφορία της το 1967, έδειχνε ολοφάνερα ότι απευθυνόταν σε επιφανείς πολίτες, μιας και για να αποκτήσει κανείς ένα μπλουζάκι έπρεπε να ξοδέψει αρκετά δολάρια. Η Ralph Lauren φρόντισε να ενταχθεί στο υποσυνείδητο των καταναλωτών ως μια μάρκα που αντιπροσώπευε δραστηριότητες όπως η ιστιοπλοΐα, το θαλάσσιο σκι και φυσικά το πόλο. (εξ’ ου και το σήμα κατατεθέν της εταιρίας, ο αναβάτης του πόλο).