Δεκ 10, 2011 | wp trend | Γυαλιά Ηλίου | 0

Μετά τη Ζιζέλ Μπούντχεν και τη Ντάρια Γουέρμποϊ, η Vogue Eyewear επέλεξε ένα ακόμη παγκόσμιο σύμβολο της μόδας, την Κέιτ Μος, ως το νέο πρόσωπο της διαφημιστικής της καμπάνιας για την άνοιξη-καλοκαίρι του 2011.

Μια κολεξιόν, με δυναμικό και πολυτελές στυλ, όπως ακριβώς και η Κέιτ Μος. Μια κολεξιόν με εκλεπτυσμένο ύφος, απαλές και στρογγυλές γραμμές, σκελετούς από δίχρωμο acetate, ντεγκραντέ ή μη χρώματα, σε μια γκάμα χρωμάτων που περιλαμβάνει αποχρώσεις της γλυσίνας, της παπαρούνας, του τοπαζιού και του σκούρου μπλε, χωρίς να ξεχνάμε το αιώνιο μαύρο και την ταρταρούγα.